DEPARTAMENT COMERCIAL Eficientizarea relatiei cu clienti si furnizori

O relatie buna cu furnizorii genereaza optimizari financiare, de stoc, solutii bune spre clienti, cu deservire la timp. O relatie buna cu clientii este cea mai buna unealta de crestere si evolutie a business-ului.

Automatizarea operatiunilor de flux operational in comert si departament comercial

WME ERP vine cu o aplicabilitate extrem de complexa pe activitatile de tip comert: cu amanuntul, cu ridicata, electronic sau distributie. Fiecare din aceste activitati, are gandite module si functionalitati dedicate pentru a deservi in cea mai complexa, usoara si rapida metoda urmarirea si gestionarea activitatii.

Indiferent de activitate, relatia comerciala cu furnizorii, respectiv clientii este urmarita in detaliu de la oferte – comenzi – contracte – preturi – livrare – facturare – rapoarte.

CRM

Customer Relationship Management
Evidenta potentialilor clienti
Campanii de marketing si follow-up
Inregistrare actiuni: telefon, email, vizita, prezentare, negociere, vanzare, pierdere, etc.
Planificare si monitorizare agenti prin task-uri
Centralizarea informatii client
Rapoarte centralizate pe agenti si pe potentiali

Aprovizionare si Comenzi

Evidenta comenzilor catre furnizori si de la clienti, cu posibilitatea de tiparire de proforme.
Posibilitatea de a bloca/rezerva produse pe comenzi.
Calcul necesar de aprovizionare in functie de: comenzi, stoc minim/maxim, ritmul vanzarilor.
Marcarea articolelor promotionale si marcarea pozitiilor din stoc pentru care se doreste lichidarea/reducerea.

Comenzi Online

Aplicatie B2B destinata partenerilor firmei:
Permite clientilor inregistrarea unei comenzi intr-o interfata web cu user si parola
Acesta poate verifica stadiul comenzilor, cantitatea acceptata de furnizor, cantitati facturate
Informatiile se sincronizeaza automat in WME si din WME in web

Aplicatie B2C magazin online:
Se integreaza cu orice shop prin modul WebRestServer
Ajuta operatorul sa tina evidenta intr-o singura parte.
Actualizare de preturi si stocuri direct in WME si se sincronizeaza in magazinul online.
Import automat comenzi din site in WME.

Oferte si Contracte

Inregistrare si urmarire oferte clienti - oferte furnizori Actualizare periodica din excel oferte furnizor
Realizare si evidenta promotii, preturi speciale, targete
Evidenta si gestionarea contractelor: de leasing, comerciale, vanzare/achizitii in rate cu urmarire incasari/plati,
Evidenta contracte cu abonament
Evidenta discounturi,
Urmarire termene de plata si livrare

Livrare

Generarea si prelucrarea de colete pentru livrarea marfurilor Evidenta produselor pe locatii in depozit
Facilitare realizare picking precum si evidenta ambalajelor Stabilirea traseelor de livrare si optimizare rute
Eliberare de documente: certificate de calitate si conformitate, garantii, procese verbale, etc
Precum si repartizarea costului de transport pe articole

Retail

BackOffice:
Evidenta de BackOffice a magazinelor
Se pot emite facturi la bonurile emise in FrontOffice
Inregistrare de receptii si plati cash la furnizor
Preluari de monetare
Transfer marfa intre magazine

FrontOffice:
Facilitarea vanzarii in magazine cu interfata simplificata, Touchscreen si conexiune la casa de marcat.
Lucreaza si offline si sincronizeaza automat permanent cu baza de date principala.
Vanzare la casa de marcat/imprimanta fiscala.

Ai nevoie de o solutie personalizata?

Solicita un AUDIT GRATUIT in baza caruia vom putea personaliza oferta strict pe activitatea ta.










    Compania noastra va ajuta cu specialisti si solutii integrate pentru business-ul vostru.

    Adresa: Floresti, str. Gheorghe Doja nr 4A, jud Cluj 407280
    Telefon: 0748 19 33 87
    E-mail: sales@softconsulting.ro