Automatizarea fortei de vanzari
La inceput a fost agenda. Celebra agenda cuprindea toate datele pe care firma le detine despre un client: date despre tranzactii (comenzi, vanzari), intalniri, contacte. A fost epoca in care rolodex si tocurile pentru carti de vizita reprezentau solutia "profi". A urmat "Content Management" primul pas de a introduce tehnologia in vanzari si s-au raspandit PALM-urile cu agende, organizatoare, calendare.
Sales Force Automation (SFA) a aparut din necesitatea managementului de a putea obtine date centralizate de la agenti, de a dirija politica de vanzari, de a estima din timp dinamica vanzarilor.
SFA-ul a devenit un subset al solutiilor CRM si reprezinta solutii capabile sa ajute oamenii de vanzari sa deruleze activitatile de achizitie de clienti noi si de crestere a vanzarilor catre clientii existenti, in conditiile scaderii costurilor de operare. Avantaje:
Aplicatii SFA integrate cu sisteme ERP:
- WinMENTOR, WinMENTOR Enetrprise
- WinMENTOR
- B-Org, Neomanager 7, Neomanager 4.0
- WizPro, WizCount
- WinMENTOR
|